Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 14, 2011
Image Size
178 KB
Resolution
1543×497
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,873
Favourites
199 (who?)
Comments
55
×
Go Get a Roomie141 by batlesbo Go Get a Roomie141 by batlesbo
Wellll, it's been a while since I haven't submitted anything on dA. A WEEK AT LEAST. Just not used to it.

Been working on stuff I'll make sure to tell you about very soon :)

Cheers, lovely peepz!
Previous page: [link]
Next page: [link]
Add a Comment:
 
:iconphoebe097:
Phoebe097 Featured By Owner Oct 16, 2011  Student General Artist
D'awww Lazy Tyke +1 intelligence the last few strips :lmao:
Reply
:iconbiruchi:
Biruchi Featured By Owner Sep 18, 2011
They gor cuter every strip
Reply
:iconsportslunatic:
SportsLunatic Featured By Owner Sep 16, 2011
Roomie Can take the innocent and make it dirty! God bless her! :lol:
Reply
:icondemacrado-ensueno:
demacrado-ensueno Featured By Owner Sep 16, 2011
Yay roomie!
Reply
:iconskotlex:
Skotlex Featured By Owner Sep 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
I get the slight feeling that backgrounds are not your forte. You started well using those muted tones and "something that almost resembles the silhouettes of alleys of goods at a grocery store", but by frame three all that somehow fizzled away for an awesome gray arc. xD

Unless that arc symbolizes the rising sun behind their relationship or something like that :3
Reply
:iconnaebasa-chan:
Naebasa-chan Featured By Owner Sep 15, 2011  Hobbyist Writer
Most likely because the cake is a big fat lie.
Reply
:iconyoubakaa:
YouBakaA Featured By Owner Sep 15, 2011
Hmmm...eating cake you say? :3 -likes.-
Reply
:iconraziel1981:
raziel1981 Featured By Owner Sep 15, 2011
I dont get the cake part
Reply
:iconsakura-uzumaki:
sakura-uzumaki Featured By Owner Sep 15, 2011
What? Whaaat? This is the end (for now)???
D:
I'm...I'm gonna die. ;___;
Reply
:iconbatlesbo:
batlesbo Featured By Owner Sep 15, 2011  Professional Digital Artist
Roomie's pops up every Mon-Wed-Fri :) You'll have to wait a bit!
Reply
Add a Comment: